Θεραπείες

Θεραπευτική Μάλαξη

Η θεραπευτική μάλαξη είναι ίσως η πιο διαδεδομένη και γνωστή μάλαξη από όλα τα είδη μάλαξης που χρησιμοποιούνται στην φυσικοθεραπεία. Η σημασία της θεραπευτικής μάλαξης είναι τεράστια για το ανθρώπινο σώμα.

Θεραπεία με Kinesiotaping

Η μέθοδος αυτή είναι μια τεχνική αποκατάστασης που σχεδιάστηκε για να διευκολύνει τη φυσική διαδικασία επούλωσης παρέχοντας στήριξη και σταθερότητα στους μύες και στις αρθρώσεις. Ανακουφίζει από την ταλαιπωρία και διευκολύνει την λεμφική αποστράγγιση ανυψώνοντας μικροσκοπικά το δέρμα, αυξάνοντας έτσι το διάμεσο διάστημα και επιτρέποντας την μείωση της φλεγμονής, του οιδήματος, την μείωση του πόνου και αυξάνοντας το εύρος της κίνησης.

Ελαστική Αντίσταση

Η ελαστική αντίσταση είναι ένα μέσο άσκησης με ειδικά λάστιχα αντίστασης με στόχο την μυϊκή ενδυνάμωση και την μυϊκή υπερτροφία. Βοηθάει στην αύξηση της δύναμης και του μυϊκού τόνου, στην αύξηση της μυϊκής ελαστικότητας αλλά και στην αρθρική ευκαμψία. Συστήνεται στην αποκατάσταση για την ενδυνάμωση του σώματος μετά από χειρουργεία, τραυματισμούς, οσφυαλγία, αυχενικό σύνδρομο κ.α.

Cupping Therapy

Η βεντουζοθεραπεία έχει εφαρμογή σε χρόνιους μυϊκούς πόνους, όπως σε σημεία πυροδότησης του πόνου Trigger points, σε βραχύνσεις της μυϊκής περιτονίας και σε μυϊκές θλάσεις που αφορούν τη περιοχή του αυχένα, της ράχης, της μέσης και των άκρων. Χάρη στη δημιουργία της αρνητικής πίεσης, οι βεντούζες αναρρόφησης βοηθάνε αποτελεσματικά και γρήγορα στη μείωση του μυϊκού τόνου των μαλακών μορίων, στη χαλάρωση και στη κινητοποίηση του συνδετικού ιστού, στη λύση της στασιμότητας του αίματος διευκολύνοντας την κυκλοφορία αυτού και της λέμφου να διοχετεύεται στους μύες και στο δέρμα. Ένα ακόμα από τα οφέλη της βεντουζοθεραπείας είναι η πραγματικά πολύ ωραία αίσθηση χαλάρωσης και θερμότητας που αφήνει. Η εφελκυστική της δράση επηρεάζει το παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα επιτρέποντας κατά συνέπεια τη βαθιά χαλάρωση σε όλο το σώμα.