Ποιοί Είμαστε

Στόχος μας

Οι γιατροί και οι νοσηλευτές του «Ιατρικού Κέντρου Πόνου Λευκωσίας» εστιάζουμε πρωτίστως τη δράση μας στη διάγνωση της υποκείμενης αιτίας του πόνου. Τη διάγνωση, βεβαίως, ακολουθεί πάντοτε η θεραπεία, η οποία αφενός συμβάλλει στην καταπράυνση του πόνου και στην ενδυνάμωση του ασθενή, και αφετέρου βελτιώνει την ποιότητα ζωής του, αυξάνοντας σε κάθε περίπτωση τις δραστηριότητες εκείνες με τις οποίες μπορεί ο ασθενής να επιδοθεί στο σπίτι και στο χώρο εργασίας του.

Δρ Περικλής Ζαβρίδης MD, MSc

Αναισθησιολόγος MSc Διαχείριση Χρόνιου Πόνου

Δρ. Μαρία Τσιτσκάρη MD, MSc

Ακτινολόγος Επεμβατικός Ακτινολόγος

Σίλια Ράφτη

Κλινική Ψυχοθεραπεύτρια

Ποίοι είμαστε

H διεπιστημονική μας ομάδα, απαρτίζεται από ένα πλήρως εξειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό. Συγκεκριμένα, αυτήν αποτελούν ο αναισθησιολόγος, αλγολόγος Δρ. Περικλής Ζαβρίδης, η επεμβατική ακτινολόγος Δρ. Μαρία Τσιτσκάρη και το νοσηλευτικό μας προσωπικό. Περαιτέρω, ως ιατρείο πόνου το οποίο λειτουργεί εντό ς νοσοκομειακής μονάδας (American Medical Center) παρέχουμε τη δυνατότητα πρόσβασης και συνεργασίας με πολλές άλλες ειδικότητες ιατρών. Επιπόσθετα, το γραμματειακό μας προσωπικό είναι πάντα πρόθυμο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών μας και την επίτευξη του έργου μας.

Σε κάθε περίπτωση, κάθε μέλος της ομάδας έχει πλήρη επίγνωση της προσωπικής ιατρικής του ευθύνης του, της σοβαρότητας του ρόλου που του έχει ανατεθεί και του λειτουργήματος που ασκεί. Ταυτόχρονα η ομάδα του Ιατρικού μας Κέντρου είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμη να παράσχει σωματική, συναισθηματική και ψυχολογική στήριξη εκεί και όπου χρειάζεται. Η διεπιστημονική συνεργασία και η συνύπαρξη έμπειρων ιατρών διαφορετικών ειδικοτήτων, είναι ικανά να οδηγήσουν στα βέλτιστα για τον ασθενή αποτελέσματα.

Το «Ιατρικό Κέντρο Πόνου Λευκωσίας», παρέχει επίσης τη δυνατότητα συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης από ομάδα ειδικών επαγγελματιών όταν το επιθυμεί και το χρειάζεται ο ασθενής. Παράλληλα διαθέτουμε και υπηρεσίες από φυσιοθεραπευτές ειδικά εκπαιδευμένους στην αντιμετώπιση του χρόνιου πόνου. Μάλιστα, είναι εξίσου σημαντικό να αναφερθεί πως το Ιατρικό μας Κέντρο σας παρέχει τη δυνατότητα κατ’ σ νοσηλείας.

Υλικοτεχνική υποστήριξη

Αξίζει να αναφερθεί ότι προσφέρουμε εξειδικευμένες θεραπευτικές επιλογές με τη χρήση ιατρικών μηχανημάτων, συσκευών και μεθόδων τελευταίας τεχνολογίας. Ειδικότερα, μπορούμε να αναφέρουμε μεταξύ άλλων τους υπερήχους για αποκλεισμούς νεύρων, τους καυτηριασμούς (νευρολύσεις) με ραδιοσυχνότητες και τις χορηγήσεις φαρμάκων υπαραχνοειδώς / επισκληριδίως με τοποθέτηση μόνιμων αντλιών.

Η μακρόχρονη εμπειρία μας, έχει αναμφίβολα συμπεράνει ένα μονάχα πράγμα: «Μια θεραπεία, για να είναι πλήρης και αποτελεσματική, πρέπει οπωσδήποτε να επικεντρώνεται στο άτομο ως ένα ενιαίο οργανισμό, και όχι αποσπασματικά στα διάφορα μέρη και όργανα του σώματος ή σε ό,τι τα υπάρχοντα συμπτώματα αφήνουν να διαφανεί, τη δεδομένη εκείνη στιγμή της θεραπείας, ως υποκείμενη αιτία του πόνου.»

Το «Ιατρικό Κέντρο Πόνου Λευκωσίας» έχει αναγάγει το εμπειρικό αυτό συμπέρασμα σε κανόνα απαράβατο, θεμέλιο των διαγνωστικών και θεραπευτικών μεθόδων που εφαρμόζουμε!